Trimhockey

Plezier staat voorop
Trimhockey is een aantrekkelijke en laagdrempelige vorm van hockey, waarbij plezier voorop staan. Het is een trainingsvorm waarbij iedereen op zijn of haar eigen niveau en in zijn of haar eigen tempo ongedwongen kan hockeyen. Na afloop van de training wordt vaak in het clubhuis nagepraat, onder het genot van een drankje.

Voor wie?
De huidige groep trimhockeyers bestaat uit mannen en vrouwen tussen de 25 en 50 jaar, met verschillende hockeyniveaus. Trimhockey is er voor ouders van jeugdleden, beginnende en meer ervaren hockeyers die wél eens per week willen hockeyen, maar geen mogelijkheid of ambitie hebben om competitiewedstrijden te spelen. Als je wilt doorgroeien naar een van de senioren of veteranen competitieteams, is dat zeker mogelijk.

Wanneer?
Op de maandagavond kun je in principe 52 weken per jaar zo vaak komen hockeyen als je zelf wilt! In verband met de avondklok vinden de trainingen momenteel plaats van 19.00 – 20.00 uur. Onder ‘normale’ omstandigheden hockeyen we van 21.00 – 22.00 uur.

Speel mee!
Ook jij kunt je maandagavond op een sportieve en gezellige manier doorbrengen. Je bent van harte welkom om (vier keer) vrijblijvend te komen ervaren of trimhockey iets voor je is; daarna kun je lid worden. Ben je geïnteresseerd? Stuur een email naar: [email protected]. Tot ziens op het veld!