Donateurs

Geen enkele club kan zonder donateurs, ook onze vereniging niet.

Naast zakelijke sponsoren en steunpilaren, zijn er binnen onze vereniging nog meer mensen die de vereniging ondersteunen. Als vrijwilliger, of met een kleine financiële bijdrage.

Waar sponsoren naast de “gunfactor” ook een zakelijke interesse hebben in de vereniging, zijn de donateurs de mensen die met hun steun net zo belangrijk zijn voor elke vereniging.

Binnen onze vereniging kennen we 3 varianten:

De Club van 100 voor leden 100 euro per seizoen
Personen, gezinnen of bedrijven die met 100 euro per seizoen sparen voor een “cadeau” voor de vereniging. De club van 100 heeft een bijzondere positie binnen de vereniging. Met een eigen “bestuur” en hun inleg wordt apart gehouden van de begroting. Alles wat ze dus sparen is voor het zelf gekozen cadeau. Leden van de Club van 100 worden vermeld met een eigen bordje, als dank voor hun bijdrage om de vereniging mooier te maken.

Donateur niet-leden vanaf 50 per seizoen
Personen, gezinnen of bedrijven die zonder enige tegenprestatie te verlangen de vereniging financieel willen ondersteunen. Deze donaties zijn veelal anoniem.

Product/Dienst in overleg
Bedrijven of organisaties die de vereniging ondersteunen met hun product of dienst.

Wilt u de vereniging ook ondersteunen als donateur?