Sponsoring

Sponsoring vormt voor iedere sportvereniging een onmisbare bron als het gaat om voortbestaan en ontwikkeling van de club. Naast de ledencontributie en de barinkomsten, is sponsoring de belangrijkste inkomstenbron van MHC Amstelveen. Wij zetten uw sponsorbijdragen in voor het behoud en de verbetering van de kwaliteit van onze gehele hockeyclub.

Onze vereniging is aantrekkelijk om te sponsoren.

Onze bezoekers uw doelgroep
MHC Amstelveen ligt te midden van de woonwijken Oude Dorp, Bovenkerk, Groenelaan, Keizer Karelpark, Waardhuizen, Middenhoven, Westwijk en Aalsmeer Nieuw-Oosteinde. Onze club ligt aan de fietsroute naar de grootste middelbare school van Amstelveen; het Amstelveen College. De scholieren van het Herman Wesselink College komen twee keer per week op ons complex voor hun gymlessen. Meerdere kinderen van de verschillende internationale scholen doen mee aan onze trainingen. Onder de eigen leden, ouders en andere bezoekers bevinden zich veel ondernemers. Kortom; als sponsor van onze hockeyclub bereikt u jong en oud, particulieren en commercieel zakelijke interessante partijen, alsmede de verschillende nationaliteiten binnen Amstelveen.

MHC Amstelveen is de als eerst opgerichte hockeyclub van de stad. We zijn misschien niet de grootste hockeyvereniging in de regio, maar we zijn als ‘familieclub’ zeker uniek. Een vereniging waar, vanwege zijn formaat, van een sponsorovereenkomst een langdurige relatie gemaakt kan worden. Een relatie die voor iedereen een voordeel op zal leveren.

We vragen niet de hoofdprijs, maar we bieden wel de hoofdprijs.
Natuurlijk is de vereniging een plaats voor een sponsor om de naamsbekendheid en daarmee de omzet op te hogen, maar minstens net zo belangrijk is het als vereniging faciliteren van sponsoren. De vereniging biedt naast gastvrijheid ook de mogelijkheid actief samen te werken via (netwerk-)bijeenkomsten met andere sponsoren en de eigen leden.

Onze velden en het clubhuis bieden ruimte voor verschillende vormen van exposure, welke staan vermeld op de 'Sponsormenukaart'. Over alle hierin niet vermelde wensen denken we graag met u mee. Tot de mogelijkheden behoren ook activiteiten als het organiseren van een sportieve bedrijfsdag, het afhuren van het clubhuis voor een zakelijke bijeenkomst etc.

Sponsoring is maatwerk
MHC Amstelveen staat open voor de wensen van de sponsor en wil daarmee zo optimaal mogelijk inzetten op een lange, vruchtbare samenwerking. Naast de standaard opties, welke op de pagina 'Sponsormenukaart' besproken worden, zijn er legio andere vormen van sponsoring te bedenken. Een persoonlijk gesprek en het samen uitwerken van de plannen is dan ook een goede eerste stap.

Wilt u de vereniging verder helpen? Ik kom graag in contact met u en ben ervan overtuigd dat we een mooi pakket kunnen samenstellen.

Daniëlla Blom

Bestuurslid Sponsorcommissie MHC Amstelveen