Welkom

Welkom!
Welkom bij MHC Amstelveen, de gezelligste hockeyclub van Amstelveen! Onze club kenmerkt zich door een persoonlijke en gemoedelijke sfeer, bij ons wordt door jong en oud met plezier gehockeyd.

Voor wie?
Onze club biedt hockeymogelijkheden voor alle leeftijden en op verschillende niveaus. Van recreanten tot studenten, van prestatiegerichte speler tot gezelligheidsmens; er is voor ieder wat wils.Onze eerste teams spelen op topniveau! Maar... er is aandacht voor alle teams. Niet alleen voor de topteams; we vinden alle leden namelijk even belangrijk. Alle jeugdteams trainen twee keer per week en de senioren één keer per week, met een toegewijde trainer met ervaring.

Gezelligheid!
Met onze kleinschaligheid zijn we als een grote familie. Leden hebben onderling een hecht contact met elkaar, binnen en buiten het eigen team. Er is ruimte voor ontspanning en initiatief. Samen zetten we de schouder eronder om het clubhuis te renoveren, genieten we van een barbecuemiddag op eigen terrein of spelen we een door leden georganiseerde PubQuiz. Wij weten hoe we een feestje moeten vieren. Onze TD’s zijn berucht in de wijde omgeving!

Direct starten
Wil jij kennismaken met de hockeysport of ben je als ervaren hockeyer gericht op zoek naar een club waar je jouw talent kunt ontwikkelen? Wil je alleen trainen of juist ook wedstrijden spelen? Dat kan allemaal en op ieder gewenst niveau. Vanaf de jongste jeugd tot en met de veteranen bestaat bij ons de mogelijkheid om vier keer vrijblijvend met een team mee te trainen. Wij kennen geen wachtlijst, waardoor er bij een definitieve inschrijving vrijwel direct en op ieder gewenst moment ingestroomd kan worden.

Bij ons ben je welkom!