Samenwerking met het HWC

6-4-2021

MHC Amstelveen heeft met het Hermann Wesselink College (HWC) mooie afspraken kunnen maken over het gebruik van onze faciliteiten gedurende de periode dat zij aan het verbouwen zijn. Vanaf nu kunnen we dus overdag, tot het moment waarop onze trainingen starten, leerlingen van het HWC en hun leerkrachten lichamelijke opvoeding op ons complex tegenkomen. Ze gebruiken in ieder geval de blaashal, de kleedkamers, het clubhuis (als pauzeruimte voor de leerkrachten) en de toiletten (boven en beneden). Mogelijk gaan ze ook van onze kunstgrasvelden gebruik maken voor het buitensporten.

De tijden waarop de school onze velden, het clubhuis en de kleedkamers gebruikt, zijn afgestemd op onze hockey trainings- en wedstrijdkalender en bestaande verhuurafspraken. In ruil voor het gebruik door HWC krijgen we een tegemoetkoming in de kosten en wordt ons clubhuis vijf dagen per week professioneel schoongemaakt. Zo helpen we elkaar!