MHC Amstelveen kerstshop is open!

13-11-2020
Nieuwsafbeelding

Leuke Kerstcadeaus voor het hele gezin en ook nog de club steunen? Dit is je kans!

Kerstcadeau actie

Met deze Kerstcadeau actie bieden we jullie de mogelijkheid om diverse clubartikelen aan te schaffen, geheel in stijl van onze club. Deze artikelen zijn ideaal als cadeau rondom de feestdagen! En bijkomende voordeel is dat je op deze manier ook onze club steunt. Van élk verkocht artikel gaat er tot wel €5,- direct naar onze club! De actie start direct en zal eindigen op 23 november 2020.

Let op: De wijnactie i.s.m. onze sponsor ‘De Wijnschuur’ gaat dit jaar natuurlijk ook door! Meer informatie volgt later deze maand.

Hoe gaat het in zijn werk?

1. Ga vanaf NU naar de website https://www.myclubstore.eu/ kerst/mhc-amstelveen/
  2. Op deze webshop pagina van onze club kun je de artikelen zien en informatie vinden over de actie.
  3. Bestel hier je artikel(en) en ga naar de betaalpagina.
  4. Reken hier je bestelde artikel(en) af, waarna ze in productie gaan.
  5. Alle bestelde artikelen worden ca. 3 weken na sluiting van de shop afgeleverd bij de club. We zullen tegen die tijd verdere informatie geven over hoe en wanneer de bestellingen opgehaald kunnen worden.

Dus bestel nu!