Update Corona regels

3-10-2020
Update:

In vervolg op de persconferentie waarin strengere landelijke maatregelen zijn aangekondigd, passen ook wij onze Corona-regels aan.

Per direct gelden de volgende maatregelen:

1. Het clubhuis en de bar zullen helaas weer dicht moeten.

2. Kleedkamers en de toilettenbeneden zijn gesloten, alleen de toiletten boven zijn toegankelijk.

3. Eigen consumpties, borrels en andere samenkomsten zijn niet toegestaan.

4. De wedstrijden en trainingen gaan gewoon door volgens het trainingsrooster en competitieschema van de KNHB.

5. Bij trainingen en wedstrijden is geen publiek toegestaan. Aan ouders het verzoek hun kind bij het hek af te zetten en weer weg te gaan. Trainers vangen de kinderen op.

6. Bij uitwedstrijden van jeugdteams die in de jeugdcompetitie spelen, vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Zorg er wel voor dat je het aantal rijouders beperkt tot dat wat je nodig hebt om naar de wedstrijd te komen.

7. Verlaat na de training en wedstrijden het complex en blijf niet hangen.

8. Vanwege het halen en brengen van de jeugd zal het eerste hek – vlakbij de parkeerplaatsen - weer het toegangshek worden.

9. Aan de jeugdleden het verzoek om zoveel mogelijk met de fiets te komen en plaats die in de fietsenstalling bij het eerste hek.

10. In publiek toegankelijke binnenruimtes (hal en toiletten) is het dringende advies voor iedereen om een niet-medisch mondkapje te dragen.

Wij heten alle leden, bezoekers en toeschouwers weer van harte welkom op onze club!

Om alles veilig te laten verlopen houden wij ons uiteraard aan de Corona protocollen van het RIVM, de KNHB en het NOC-NSF (https://nocnsf.nl/coronavirus-en-sport).

Voor MHC Amstelveen gelden nog de volgende specifieke regels en wij vragen iedereen om zich in het belang van elkaars veiligheid daaraan te houden.

Terrein
  • Desinfectie van de handen bij binnenkomst clubterrein.
  • Volwassenen houden 1,5 meter afstand, er is voldoende ruimte op het terrein en langs de velden.
  • Toeschouwers graag verdelen langs het hele veld waardoor 1,5 meter afstand veel gemakkelijker is.
  • Neem bij slecht weer paraplu en/of regenjas mee! We hebben binnen helaas geen ruimte om te schuilen.
  • Teambesprekingen vinden buiten op het terrein plaats en niet in de kleedkamers of het clubhuis.

Clubhuis
  • Desinfectie van de handen bij binnenkomst clubhuis en de looproute volgen.
  • Trap en doorgang naar de in- en uitgangen vrij houden.
  • Bij plaatsnemen op het terras of in het clubhuis, is registratie verplicht via https://mhc-amstelveen.nl/registratie of de QR Code.
  • Let op, er moet overal 1,5 meter afstand worden gehouden, er zijn dus beperkt zitplaatsen.
  • De douches en de toiletten in de kleedkamers mogen niet worden gebruikt.