Trainingen H2, HJ1 en JA1 in juni open voor nieuwe leden!

21-5-2019
Op 4, 6, 11 en 13 juni worden er extra trainingen georganiseerd om een goede teamindeling te maken voor H2 en HJ1 voor komend jaar. Dit omdat er bij H2 en JH1 een aantal heeft opgezegd en er ook een groep uit JA1 doorkomt. Op basis van deze trainingen kunnen we dan in overleg bepalen hoe de beide teams eruit komen te zien. Dit kunnen selectieteams worden, maar ook vriendenteams afhankelijk van wat we in overleg besluiten, waarbij iedereen zijn voorkeur kan doorgeven.

Nieuwe leden welkom
De groep bestaat nu uit ongeveer 32 man. Echter, we staan open voor nieuwe leden. Want, bij een hoger aantal dan 40 wordt er een extra team gevormd. De trainingen staan o.l.v. Lieuwer Haites (speler heren 1) en Stefan Klaassen (trainer/coach JH1 & H2) en zijn van 20.00-21.30 uur op veld 2. Mocht je interesse hebben om vrijblijvend mee te willen doen, neem dan contact op met Joost van Eyk 06 1455 8330. Voor vragen kun je ook bij hem terecht.