Informatieavond zaalhockey voor coaches, trainers en teammanagers

13-11-2018
Op dinsdag 20 november om 20 uur organiseren wij in samenwerking met de TC jeugd een informatiebijeenkomst over zaalhockey voor de trainers, coaches en teammanagers van de aan de zaalcompetitie deelnemende (jeugd)teams.

Tijdens deze bijeenkomst zal Mike Alderden en/of Sjoerd Janson namens de Hockeyschool Amstelveen, een en ander toelichten over het spelsysteem in de zaal. Daarnaast besteden we aandacht aan de spelregels en komen er enkele praktische zaken (zoals bijvoorbeeld zaaldienst) aan de orde.

Op deze avond zal ook het materiaal (zaalballen, bandjes voor de keepersschoenen en gehuurde zaalhockeysticks) worden uitgereikt.

De bijeenkomst vindt plaats in het clubhuis.

We gaan er vanuit dat er van ieder team in ieder geval minimaal 1 afgevaardigde komt, maar gezien de aard van de bijeenkomst rekenen we eigenlijk op de komst van alle trainers en coaches!.

Tot de 20e,
de zaalcommissie

P.S. voor de procedure rond huren van sticks verwijzen wij naar de mail die nog aan alle ouders en jeugdleden van de zaalteams verstuurd zal worden.

In de B, C en D teams worden nog combi-teams gemaakt. Pas na de selectietrainingen is bekend wie de trainers, teammanagers en coaches van de combi-teams zijn.