Grote Clubactie

21-9-2018

Ook dit jaar doet MHC Amstelveen weer mee aan de Grote Clubactie. Jeugdleden van MHC Amstelveen starten op zaterdag 23 september 2018 met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ons doel is om geld bijeen te brengen voor een tafelvoetbalspel en spelletjes/knutsel spulletjes in de kantine voor de jongste jeugd.  Helpt u ons mee en koopt u ook een of meerdere loten bij de Groet Clubactie via de kinderen van MHC Amstelveen?

Vanaf zaterdag gaan alle F, E en D jeugdspelers langs de deuren bij buren, familie en vrienden om loten te verkopen of staan ze op de club om loten te verkopen. Eén lot kost €3 maar liefst 80% van de lotenverkoop (€ 2,40 per lot) gaat direct naar de clubkas van onze vereniging. Wanneer je loten koopt, maak je ook nog kans op mooie prijzen!

Het jeugdlid dat de meeste loten weet te verkopen ontvangt dit jaar een mooie prijs en er is dit jaar een speciale teamprijs voor het team dat gezamenlijk de meeste loten weet te verkopen. In het clubhuis staat een bak waarin de boekjes kunnen worden ingeleverd wanneer alle loten verkocht zijn of diegene klaar is met de verkoop.

TIP voor de ondernemende lotenverkoper: Weet je dat op zaterdag maar ook zeker op zondag erg veel mensen op het clubhuis zijn bij de wedstrijden? Deze mensen hebben allemaal een groot clubhart!

Ook online zijn er loten te koop:

Doen jullie ook mee?
MHC Amstelveen