Witte Rook sessies op zaterdag 7 juli 2018

12-6-2018
Nieuwsafbeelding
Voor alle jeugdteams bij MHC Amstelveen

Wat kun jij komend seizoen verwachten?

Het hockeyseizoen nadert zijn einde, de heerlijke zomervakantie staat straks alweer voor de deur. Voordat het zover is worden op 24 juni de nieuwe teamindelingen bekend gemaakt. Omdat we met alle teams na de zomervakantie een goed voorbereidde start willen maken, hebben we de Witte Rook sessies voor alle jeugdteams op zaterdag 7 juli 2018 gepland. De teams kunnen met elkaar kennis maken en natuurlijk ook de ouders. Tevens is het zaak dan de taken binnen elk team te verdelen.

Voor alle meisjes jeugdleden én hun ouders en het jongens A2 team zijn deze Witte rook sessies.

Let op: alle kinderen in hockey outfit met stick met Amstelveen shirt en wit shirt mee!

Alle jeugdteams zullen deze dag onderling wedstrijden spelen terwijl de ouders informatie krijgen over komend hockeyseizoen en vervolgens de team taken verdelen en invullen. Aangeven op welke wijze ze komend jaar hun steentje gaan bijdragen aan onze hockeyvereniging Amstelveen en natuurlijk kennis maken met elkaar. Tijdens de sessie wordt er aan ieder team een formulier uitgedeeld. Op dit formulier vullen de ouders van het betreffende team de rolverdeling in. Aan het einde van de sessie worden de formulieren terug gegeven aan de coördinatoren, zodat de gegevens in Lisa gezet kunnen worden.

Programma zaterdag 7 juli 2018  in het clubhuis:
10:00u – 11:30u  F & E teams
11:30u – 13:00u  D & C teams
13:00u – 14:30u  A & B teams

Wij gaan er vanuit u allen te zien op zaterdag 7 juli in het clubhuis!

De Jeugdcommissie en het bestuur van MHC Amstelveen.

Wanneer u er echt niet bij kan zijn, dient u zich af te melden bij de categorie coördinator, door een bericht te sturen naar [email protected] t.a.v. de betreffende coördinator.