Nieuwe scheidsrechters

12-3-2018
Het is alweer een tijdje geleden maar op 14 en 16 november 2017 waren er weer scheidsrechters examens. Naast de jeugdleden waren er ook ouders die graag in bezit wilden komen van de scheidsrechters kaart. De twee avonden  werden begeleid door Ron Wiegman.

Na het welkomstwoordje werd er gestart met het afnemen van het examen. De spanningen waren soms van de gezichten af te lezen. Niet iedereen haalde gelijk de eertse ronde. Sommige scheidsrechters kregen die zelfde avond nog een herkansing en haalde dan uiteindelijk toch nog de eind streep.

Voor de gene die het toch niet lukte om te slagen was er op 7 februari 2018 een herkansing.

We kunnen weer een heleboel nieuwe scheidsrechters verwelkomen en daar zijn we ontzettend blij mee.

Toch is het voor gekomen dat niet alle jeugdleden zijn komen opdagen en dat is erg jammer. Vanuit de hockeybond is het verplicht om je kaart te halen. Bij sommige clubs staan er sancties op, als je niet komt opdagen bij het examen. MHC Amstelveen heeft dat nog niet, maar wij verwachten wel dat je gewoon komt op het examen als je opgeroepen wordt.

Als laatste willen we natuurlijk alle nieuwe scheidsrechters van harte feliciteren met het behalen van hun kaart. En mochten jullie ingedeeld worden, veel plezier met het fluiten.

De scheidsrechterscommissie