Jongste Jeugd Training op woendag start weer

9-1-2018
Vanaf woensdag 10 januari starten de Jongste Jeugd trainingen weer. Tot de voorjaarsvakantie zal dit alleen op de woensdag zijn.

Ook start vanaf zaterdag de Midwintercompetitie.

Trainingen/wedstrijden afgelast bij slecht weer
Het weer in de winter is bepalend of wedstrijden en/of trainingen door kunnen gaan.
Een beetje kou is niet voldoende om niet te trainen of competitie te spelen (wel goed op kleden!).
Wanneer worden trainingen of wedstrijden afgelast?

Veld bevroren
Sneeuw op het veld
Noodweer

Het afgelasten kan ook voortkomen uit de voorspelling dat het gaat vriezen of sneeuwen of er noodweer aan komt.

Het is soms moeilijk om goed te voorspellen wat het weer brengt bij MHC Amstelveen. Het kan voorkomen dat de beoordeling pas de avond voor de wedstrijd of soms zelfs pas op de ochtend van de wedstrijd kan worden gemaakt. Bij trainingen kan het voorkomen dat pas in de loop van de middag wordt afgelast. Het bericht zal per direct op de website en in de Lisa app worden geplaatst.

Bij twijfel: Check de lisa app en website www.mhc-amstelveen.nl

De mededeling dat trainingen of wedstrijden worden afgelast wordt gegeven via:
  • de Lisa app
  • website www.mhc-amstelveen.nlD
  • De website van de KNHB, www.knhb.nl (Afgelasting van het gehele programma)
Voor uitwedstrijden adviseren wij om de website van de tegenstander in de gaten te houden.
De wedstrijden die worden afgelast in de Midwinter competitie worden niet ingehaald.