Witte Rook Sessies bij MHC Amstelveen op zaterdag 8 juli 2017

10-6-2017

Let op: alle kinderen in hockey outfit met stick met Amstelveen shirt en wit shirt mee

Het nieuwe hockeyseizoen 2017-2018 zal op zaterdag 9 september 2017 van start gaan. Aangezien dit zeer kort na de zomervakantie is en we een goed voorbereidde start willen maken hebben we de Witte Rook sessies voor alle jeugdteams op zaterdag 8 juli, nog voor de start van de zomervakantie. Voor alle meisjes jeugdleden én hun ouders en het jongens E1 en F1 team en de combi jongensteams zijn deze Witte rook sessies.

Alle jeugdteams zullen deze dag onderling wedstrijden spelen terwijl de ouders informatie krijgen over komend hockeyseizoen en vervolgens de team taken verdelen en invullen, aangeven op welke wijze ze komend jaar hun steentje gaan bijdragen aan onze hockeyvereniging Amstelveen en natuurlijk kennis met elkaar maken.

Programma zaterdag 8 juli 2017  in het clubhuis
10.30 – 12.00  F & E teams
12.30 – 14.00  D & C teams
14.00 – 15:00  A & B teams

Wij gaan er vanuit u allen te zien op zaterdag 8 juli in het clubhuis!

De Jeugdcommissie en het bestuur van MHC Amstelveen

Wanneer u er op 8 juli echt niet bij kan zijn, dan dient u zich af te melden bij de categorie coördinator, d.m.v. een bericht te sturen naar [email protected] tav.de betreffende coördinator.

Jeugdcoördinatoren:
A – Nicolette Jaspers