Open dagen bij Hockeyclub Amstelveen

7-3-2017
Kom jij ook bij ons hockeyen?

Op woensdag 29 maart en vrijdag 12 mei 2017
16.30 – 17.45 voor kinderen van 6 t/m 9 jaar
17.45 -19.00 voor kinderen van 10 t/m 12 jaar

Programma
Op deze open dagen kunnen de kinderen ervaren hoe leuk deze teamsport is. Alle kinderen tussen de 6 en 12 jaar oud zijn welkom om kennis te maken met hockey en hockeyclub Amstelveen. Er zijn jeugdcommissie leden aanwezig die kunnen vertellen over de sport en over de club.

Van 16.30 – 17.45 is er een trainingsprogramma voor kinderen van 6 t/m 9 jaar
Van 17.45 -19.00 is er een trainingsprogramma voor kinderen van 10 t/m 12 jaar

Neem jij ook je vriendje of vriendinnetje mee en kom je ook hockeyen?
Aanmelden voor de Open Dagen bij hockeyclub Amstelveen is niet nodig. Deelname is gratis en het enige dat je mee moet nemen is sportkleding en sportschoenen (en eventueel scheenbeschermers en een bitje). Na afloop is er wat te drinken voor alle kinderen in het clubhuis. Als je het leuk vindt kun je nog vier keer op proef mee trainen of je kunt gewoon lid worden en komen hockeyen bij de leukste hockeyclub van Amstelveen!

Voor meer informatie mail naar: [email protected]

Zaterdaginstuif
Kinderen van 4 tot 7 jaar en hun ouders zijn elke zaterdag om 10.00 van harte welkom en kunnen meedoen aan de Funkey zaterdaginstuif. Die is elke zaterdag om 10.00 uur op het hoofdveld.
Adres: MHC Amstelveen, Startbaan 9 te Amstelveen