Complex en Clubhuis commissie

De complex en clubhuis commissie is verantwoordelijk voor al het onderhoud in en om het clubhuis, en het complex. Zo zorgen zij elk jaar dat de velden goed bespeelbaar zijn, en er netjes uitzien. Denk hierbij aan het vervangen van de slagplanken, het nalopen van ballenvangers achter de goals en het hekwerk rondom het veld. Naast het werk op en rond de velden, wordt ook het onderhoud aan het clubhuis door deze commissie uitgevoerd. Zo is er deze zomer hard gewerkt aan het opknappen van de bar.

Dit seizoen is gestart met het organiseren van klusdagen, waarin in wisselende samenstelling, werkzaamheden worden uitgevoerd om ons clubhuis en complex weer een fris uiterlijk te geven.

Projecten die dit seizoen op de agenda staan van de commissie zijn het afmaken van de bar, het aanpakken van de heren kleedkamers, het schilderwerk in het clubhuis. De klusdagen worden aangekondigd in de clubagenda op de website. Er is voor iedereen iets te doen, dus twee linker handen is geen excuus!

Vaste leden van de complex en clubhuis commissie zijn;

Arend Hensel
Arend Lesage
Koen Martijnse
Maarten Stassen (aanspreekpunt voor de commissie)