Kinderfeestje bij MHC Amstelveen

13-1-2016

Ben je binnenkort jarig en wil je iets leuk doen met al je vrienden en vriendinnen? Dan is het MHC hockey kinderfeestje wellicht iets voor jou. Dit gaan we doen;

€ 15 per deelnemer excl. bitje (minimaal 8 deelnemers)
  • 14.00 uur ontvangst in clubhuis, taart eten en cadeaus uitpakken, omkleden en uitleg programma. De taart mag je zelf meenemen want wij weten natuurlijk niet welke taart jij het lekkerst vindt.
  • 14.30 uur start activiteiten
  • 15.45 uur prijsuitreiking met limonade en chips in het clubhuis
  • 16.00 uur is het partijtje afgelopen
Het kinderpartijtje is geschikt voor alle kinderen in de leeftijd van 5 tot en met 12 jaar. Het hebben van hockeyervaring is niet belangrijk. De activiteiten die we doen zijn leuk en divers en voor alle kinderen goed uitvoerbaar. We spelen o.a. knots hockeyen, hockey sjoelen, parcourswedstrijd en natuurlijk een leuk hockeywedstrijdje waarin plezier centraal staat.

Voor de jarige job hebben we ook nog een leuk cadeautje.

Dus nodig al je vrienden en vriendinnen uit en kom dit jaar gezellig bij ons je verjaardag vieren. Reserveren doe je via [email protected]. Het feestje kan het hele jaar door op woensdag of vrijdagmiddag plaatsvinden m.u.v. de schoolvakanties. Als het heel slecht weer is kunnen we uitwijken naar het zaaltje onder het clubhuis.

Alle kinderen hebben een bitje nodig. Deze kun je bij ons kopen dus graag even bij de reservering aangeven hoeveel je er wenst. Voor sticks, ballen en overige materialen zorgen wij.

Adres locatie:

MHC Amstelveen